۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۵۰

آغاز به کار جبهه حامیان ولایت استان فارس

آغاز به کار جبهه حامیان ولایت استان فارس

شیراز – خبرگزاری مهر: جبهه حامیان ولایت استان استان فارس صبح امروز به طور رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر جبهه حامیان ولایت استان فارس ظهر شنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه طی مدت گذشته نیز این جبهه فعالیت های مختلفی در استان فارس داشته، گفت: از زمان انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی، این جبهه در استان فارس فعالیت داشته اما به دلیل آماده نبودن تمامی بخش های این جبهه اعلام رسمی نشده بود.

محمد صالح مقدسی تصریح کرد: جبهه حامیان ولایت به طور کامل در بحث انتخابات شورا های شهر و روستا ورود کرده و تاکنون 30 نفر از کاندیدا های مختلف برنامه های خود را به این جبهه ارایه کرده اند.

وی افزود: ما نه اصولگرا و نه اصلاح طلب هستیم بلکه تنها خط قرمز ما رهبری است و تنها دلیل ما برای حضور گسترده در این انتخابات محقق شدن حماسه سیاسی است.

دبیر جبهه حامیان ولایت استان فارس با اشاره به اینکه سیاسی هستیم اما از سیاست زدگی دوری می کنیم، گفت: اصل ما مشارکت در انتخابات است و هیچگونه تخریبی در دستور نداریم زیرا باید به تمامی کاندیداها احترام گذاشت.

مقدسی یادآور شد: هیچگونه شعاری برای حضور در این انتخابات ارایه نکرده ایم زیرا آنچه که برای ما مد نظر قرار دارد عمل گرایی است نه اینکه بخواهیم شعار های بی مورد را ارایه کنیم.

وی تاکید کرد: مسئولین ارشد این جبهه افراد با تجربه ای هستند اما این افراد فعالیت های مختلف را به جوانان واگذار کرده اند.

دبیر جبهه حامیان ولایت استان فارس افزود: رویکر اول این جبهه را توجه به جوانان و جوانگرایی است.

کد خبر 2052242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha